عشق و عاشقی کردن همه‌اش هم کافه و رستوران رفتن دو نفره نیست

عشق و عاشقی کردن همه اش هم کافه و رستوران رفتنِ دو نفره نیست
یا به هر مناسبت و بی مناسبت هدیه خریدن

این ها خیلی خوب است اما به گمانم ، بالاترین مرحله ی عشق آن زمانی باشد که زخم خون چکانِ دلت را پشت یک لبخند بزرگ پنهان می کنی و بلند می گویی :

" سلام عزیزم ، من اومدم "

مبادا دلش بلرزد .


#م_سرخوش
@mohsensarkhosh_khatkhatiii