اینجا تلاشهای ادبیام (شامل داستان کوتاه، داستانک، یادداشت، و پاراگرافهای منتخبِ کتابهایی که میخوانم) را به اشتراک میگذارم. گاهی هم موسیقیای که به دلم مینشیند. همراهیِ شما نعمتی است که شاید باور نکنید چهاندازه برایم عزیز است. @mohsensarkhosh
راستش من همواره در مورد تو خودم را سرزنش میکنم
راستش من همواره در مورد تو خودم را سرزنش میکنم.
ممکن است سختی های زندگی ات تاحدودی تقصیر من باشد؛ اگر من انقدر نمیگفتم تو خوبی، تو بهترینی، تو زیباترین زن دنیایی! شاید هوا بَرَت نمیداشت و تَوَهّم خودبرتر دیدن، کار دستت نمیداد.
شاید از من که همه جوره خودم را به پایت حقیر میکردم تا دلت را تسخیر کنم، به امید یافتن قلّه های بلند خوشبختی، پَر نمیکشیدی و نمیرفتی.
من آینه ی خوبی نبودم، ببخش. من آنقدر خوب نشانت دادم که وقتی در آینه ی بزرگ اجتماع، خودت را تمام قد دیدی باورت نشد این موجود ضعیف و سر تا پا عیب و ایراد تو هستی.
تقصیر من بود، تصویر رویایی ای که از تو ساخته بودم، آن صنم بالا بلندی که میپرستیدم، زمین تا آسمان با حقیقتِ تو تناقض داشت.
و تقصیر تو بود که خیال کردی همه ی دنیا تو را از دریچه ی نگاه عاشق من میبینند.
و این به قیمت خُرد شدن هر دو ی ما تمام شد.
#م_سرخوش
@mohsensarkhosh_khatkhatiii