…گاهی وقت‌ها لازم است کمتر عاقل باشیم

#متن


گاهی وقت ها لازم است کمتر عاقل باشیم.
بهتر است آن آدم شق و رق و مبادی آداب و لفظ قلم را بگذاریم توی خانه بماند با تمام رودربایستی ها و اما و اگر هایش .
خودمان را برداریم ببریم سر یک قرار رسمی ، وسط تعارفاتِ شما خوب هستید و احوال شریف چطور است و خانواده محترم . . . یکدفعه دل به دریا بزنیم و دست هایش را بگیریم . اگر شد ببوسیم ، وگرنه زل بزنیم توی چشم هایش و بگوییم :
"خُب ! از همه این حرف ها که بگذریم ، دوستت دارم ."
آنوقت حسابمان با دلمان صاف شده است . حالا چه او دستش را پس بکشد و چه لبخند بزند .
باور کن همه ما لااقل یک بار این را به دل خودمان بدهکاریم .


#م_سرخوش
@mohsensarkhosh_khatkhatiii