می‌گویند چای هم مثل عشق برای قلب ضرر دارد؛

می گویند چای هم مثل عشق برای قلب ضرر دارد ؛

شاید همین است که خیلی از ما آدم های این روزگار، چون به فکر سلامت قلبمان هستیم، روزانه بیش از بیست لیوان چای می نوشیم، اما کم رنگ و آبکی .
و در عمرمان بیش از بیست بار عاشق می شویم، آن هم کم مایه و زورکی.

اما من یک لیوان چای غلیظ و پر مایه را اولِ صبح ترجیح می دهم.



#م_سرخوش
@mohsensarkhosh_khatkhatiii