دیدن طلوع خورشید از بالای تاج سد یکی از بهترین قسمت‌های برنامه است

#داستانک

آرامش


سه ساعت در جاده اصلی و یک ساعت هم در راه روستایی راندیم، با این‌همه، وقتی رسیدیم هنوز آفتاب نزده بود. دیدن طلوع خورشید از بالای تاج سدّ یکی از بهترین قسمت های برنامه است. باید یک ساعت و نیم دیگر هم پیاده برویم تا به جای همیشگی برسیم. محلی دنج و آرام، از هجوم باد در پناه است و ظهر هم آفتابِ تند و تیزی ندارد. زیرانداز را پهن کردیم و قلاب ها را انداختیم. نشستیم به انتظار چای آتشی و صدای زنگوله سر چوب ماهیگیری. نسیم ملایم از روی آب بلند می‌شد و صورت را نوازش می‌کرد، آفتاب با گرمای فرح ‌بخشش نرم نرمک گرممان می‌کرد و حال کرخی و گیجی مطبوعی می‌بخشید، صدای موج ریزه ها و جیغ کوتاه چند تا پرنده...
ناگهان زنگ موبایل!!!
گوشی را برداشتم:
"بله!؟ برگشت خورده؟ چشم حتما. الان بیرون شهر هستم، برگردم رو چشمم. شرمنده به خدا."
به هم خیره شدیم و موبایل هایمان را چک کردیم.
در مسیر برگشت تازه دکل جدید را دیدیم.
دفعه بعد باید جای دورافتاده ‌تری پیدا کنیم.


#م_سرخوش
@mohsensarkhosh_khatkhatiii