اینجا تلاشهای ادبیام (شامل داستان کوتاه، داستانک، یادداشت، و پاراگرافهای منتخبِ کتابهایی که میخوانم) را به اشتراک میگذارم. گاهی هم موسیقیای که به دلم مینشیند. همراهیِ شما نعمتی است که شاید باور نکنید چهاندازه برایم عزیز است. @mohsensarkhosh
چه خوب است این که هرشب تو را در آغوش میگیرم، میبوسم و نوازش میکنم …چه خوب است این که هر شب
چه خوب است این که هرشب تو را در آغوش میگیرم، میبوسم و نوازش میکنم.
چه خوب است این که هر شب
عطر تنت را با تمام وجود میکشم به درون ریه هایم.
چه خوب است نرمیِ موهایت، وقتی روی صورتم میریزد و من با سر انگشت، کنارشان میزنم تا رخ مهتاب نمایان بشود.
چه خوب است نگاه کردنت در خواب، وقتی که آرام سینه ات بالا و پایین میرود.
چه خوب است شنیدن صدای ملایم نفس هایت، و لمس گرمای وجودت.
آری چه خوب است حالا که رفتی، خیالت را برای شب هایم به جا گذاشتی.
همین ما را بس.
#م_سرخوش
@mohsensarkhosh_khatkhatiii