چه خوب است این که هرشب تو را در آغوش می‌گیرم، می‌بوسم و نوازش می‌کنم …چه خوب است این که هر شب

چه خوب است این که هرشب تو را در آغوش می‌گیرم، می‌بوسم و نوازش می‌کنم.

چه خوب است این که هر شب
عطر تنت را با تمام وجود می‌کشم به درون ریه هایم.

چه خوب است نرمیِ موهایت، وقتی روی صورتم می‌ریزد و من با سر انگشت، کنارشان می‌زنم تا رخ مهتاب نمایان بشود.

چه خوب است نگاه کردنت در خواب، وقتی که آرام سینه ات بالا و پایین می‌رود.

چه خوب است شنیدن صدای ملایم نفس هایت، و لمس گرمای وجودت.

آری چه خوب است حالا که رفتی، خیالت را برای شب هایم به جا گذاشتی.
همین ما را بس.

#م_سرخوش
@mohsensarkhosh_khatkhatiii