مگر نه این است که می‌گویند «یک دست صدا ندارد»؟.. …

مگر نه این است که می‌گویند "یک دست صدا ندارد" ؟

پس چرا وقتی به من یک دستی زدی، صدای شکستن اعتماد تو و قلب من انقدر بلند بود؟


#م_سرخوش
@mohsensarkhosh_khatkhatiii