اینجا تلاشهای ادبیام (شامل داستان کوتاه، داستانک، یادداشت، و پاراگرافهای منتخبِ کتابهایی که میخوانم) را به اشتراک میگذارم. گاهی هم موسیقیای که به دلم مینشیند. همراهیِ شما نعمتی است که شاید باور نکنید چهاندازه برایم عزیز است. @mohsensarkhosh
یواشکی.. بازدیدهای آخرین داستانی که نوشته بود، داشت به مرز دههزار میرسید
#داستانک
یواشکی
بازدیدهای آخرین داستانی که نوشته بود، داشت به مرز دههزار میرسید. این تعداد فقط در بیستوچهارساعت، بیسابقه بود. پیامهای زیادی از دیشب برایش ارسال شده بود و هنوز ادامه داشت. بیشتر تشویق و آرزوی موفقیت بود با مضامینی شبیه به هم، که این داستان آخری چقدر دلنشین و ملموس بود و از خواندنش لذت بردیم. بعضیها هم انتقاد کرده بودند و پیشنهاداتی حرفهای برای بهتر شدنِ داستان داشتند.
ادب حکم میکرد به تشویقها و نقدها پاسخ بدهد. تبلتاش را یواشکی برداشت و مشغول شد. هنوز به دو-سه تا پیام پاسخ نداده بود که صدای دورگهی آقای رستمی مثل چکش توی سرش کوبیده شد:
_باز که اون کلهی بیصاحب رو کردی تو گوشی!!! مگه نمیبینی کنارِ میزِ سوم بچه نوشابه رو چپه کرده رو زمین؟ بدو برو تِی رو بردار.
#م_سرخوش
@mohsensarkhosh_khatkhatiii