اینجا تلاشهای ادبیام (شامل داستان کوتاه، داستانک، یادداشت، و پاراگرافهای منتخبِ کتابهایی که میخوانم) را به اشتراک میگذارم. گاهی هم موسیقیای که به دلم مینشیند. همراهیِ شما نعمتی است که شاید باور نکنید چهاندازه برایم عزیز است. @mohsensarkhosh
در اغلب رابطهها مرحلهای وجود دارد به اسم «نمیخوام تو اذیت بشی عزیزم!» وقتی به این مرحله رسیدید، دو راه بیشتر ندارید؛ اول این که
در اغلب رابطه ها مرحله ای وجود دارد به اسم " نمیخوام تو اذیت بشی عزیزم! " وقتی به این مرحله رسیدید، دو راه بیشتر ندارید؛ اول این که کوله بار خاطراتتان را با کلی عکس و شعر و متن و دیوانه بازی های جور واجور ببندید، و به سمت مقصدی نامعلوم در آینده حرکت کنید، و دوم این که بمانید و اصرار کنید و با وارد شدن به مرحله " بسه دیگه چقدر پیله ای تو! " هم خودتان، هم کلی خاطرات زیبا و دوست داشتنی را، نابود کنید.
#م_سرخوش
@mohsensarkhosh_khatkhatiii