در اغلب رابطه‌ها مرحله‌ای وجود دارد به اسم «نمی‌خوام تو اذیت بشی عزیزم!» وقتی به این مرحله رسیدید، دو راه بیشتر ندارید؛ اول این که

در اغلب رابطه ها مرحله ای وجود دارد به اسم " نمی‌خوام تو اذیت بشی عزیزم! " وقتی به این مرحله رسیدید، دو راه بیشتر ندارید؛ اول این که کوله بار خاطراتتان را با کلی عکس و شعر و متن و دیوانه بازی های جور واجور ببندید، و به سمت مقصدی نامعلوم در آینده حرکت کنید، و دوم این که بمانید و اصرار کنید و با وارد شدن به مرحله " بسه دیگه چقدر پیله ای تو! " هم خودتان، هم کلی خاطرات زیبا و دوست داشتنی را، نابود کنید.

#م_سرخوش
@mohsensarkhosh_khatkhatiii