اینجا تلاشهای ادبیام (شامل داستان کوتاه، داستانک، یادداشت، و پاراگرافهای منتخبِ کتابهایی که میخوانم) را به اشتراک میگذارم. گاهی هم موسیقیای که به دلم مینشیند. همراهیِ شما نعمتی است که شاید باور نکنید چهاندازه برایم عزیز است. @mohsensarkhosh
دلم چندتا زخم قشنگ میخواهد. از همان هایی که سر زانوهایم، یا روی پیشانیام بود
دلم چندتا زخم قشنگ میخواهد. از همان هایی که سر زانوهایم، یا روی پیشانیام بود. از همان ها که با بوسهی مادرم خوب خوب خوب میشد. از همان ها که از زمین، از دیوار، از لبه تیز کمد، از گوشه میز میخوردم، و مادر میز و کمد و دیوار را کتک میزد تا دلم آرام بگیرد.
از این زخمهای زشت نشسته بر دل، که با هر بوسهای عوض بهتر شدن هی بدتر و بدتر میشوند، و نمیتوان باعث و بانیاش را هم گرفت زیر مشت و لگد، خسته و بیزارم.
دلم چندتا زخم قشنگ میخواهد.
#م_سرخوش
@mohsensarkhosh_khatkhatiii