پاول: بابا … چرا مردم می‌میرن؟!

#پاراگراف

پاول: بابا... چرا مردم می‌میرن؟!

کریشتف: به دلایل گوناگون... از ناراحتیِ قلبی، از تصادف، از پیری...

پاول: نه، اصلاً منظورم این بود که چرا باید مرگ وجود داشته باشه؟

کریشتف: مرگ؟ تو دائرة‌المعارف دنبالش بگرد.

#ده_‌فرمان/کریستف کیشلوفسکی/برگردان: عرفان ثابتی
@mohsensarkhosh_khatkhariii