من به جغرافیایی پوچ تعلق داشتم

#پاراگراف

من به جغرافیایی پوچ تعلق داشتم. متعلق به دنیایی تهی و بدون آذین که یک انسان تنها و تنها تزئینش، سایه خودش است. دنیای کش‌آورده انسان با جهان درونش! و من می‌اندیشیدم که تهی بودن و تنها بودن عمیق‌ترین لذت زندگی است.

#آخرین_انار_دنیا
#بختیار‌_علی
@mohsensarkhosh_khatkhatiii