«آدم دروغگو دشمن خدا است». چقدر این جمله را در کودکی شنیدیم؟

"آدم دروغگو دشمن خدا است"
چقدر این جمله را در کودکی شنیدیم؟
ولی من هرگز به فرزندم نخواهم گفت اگر کار بد بکند جایش در آتش جهنم است.
به او یاد خواهم داد کار خوب کردن خودش انقدر لذت‌بخش است، که نیاز به هیچ پاداشی ندارد.
به او خواهم گفت:
"آدم راستگو دوست خدا است."


#م_سرخوش
@mohsensarkhosh_khatkhatiii