بهتر است تا دیر نشده، کمی پشت پرچین نسیان دنیا استراحت کنم …

#پاراگراف

گاهی خیال‌می‌کنم آن‌ها که تا کنون ترکم نکرده‌اند، آن‌ها که رهایم نکرده‌اند، آن‌ها که دورم نینداخته‌اند، آن‌ها که زخمم نمی‌زنند، آن‌ها به احتمال زیاد فراموش کرده‌اند من هنوز وجود دارم. بهتر است تا دیر نشده، کمی پُشتِ پرچینِ نسیانِ دنیا استراحت کنم.


#م_سرخوش
@mohsensarkhosh_khatkhatiii