ما کی می‌خواهیم یاد بگیریم وقتی کسی قصد رفتن می‌کند، تمام خاطرات و عکس‌ها و یاد‌ها و هر چه نزد ما دارد، جمع کنیم و بپیچیم لای یک ب

ما کِی می خواهیم یاد بگیریم وقتی کسی قصد رفتن می کند ، تمام خاطرات و عکس ها و یاد ها و هر چه نزد ما دارد ، جمع کنیم و بپیچیم لای یک بقچه و گره بزنیم ؟
نه این که بعد بقچه را بچپانیم زیر تخت یا توی کمد ! بزنیم زیر بغلش و بگوییم: میخواهی بروی ؟ خب به سلامت.

یا این که وقتی کسی قصد آمدن ندارد بیخودی برایش خودمان را به آب و آتش نزنیم و دل بیچاره را پیشِ قدم هایی که هرگز قرار نیست با ما در مسیر زندگی هم قدم باشند سر نبریم و قربانی نکنیم ؟
این ها جُورِ عشق کشیدن نیست . این ها اسمش خود آزاری است .


#م_سرخوش
@mohsensarkhosh_khatkhatiii