اینجا تلاشهای ادبیام (شامل داستان کوتاه، داستانک، یادداشت، و پاراگرافهای منتخبِ کتابهایی که میخوانم) را به اشتراک میگذارم. گاهی هم موسیقیای که به دلم مینشیند. همراهیِ شما نعمتی است که شاید باور نکنید چهاندازه برایم عزیز است. @mohsensarkhosh
ما کی میخواهیم یاد بگیریم وقتی کسی قصد رفتن میکند، تمام خاطرات و عکسها و یادها و هر چه نزد ما دارد، جمع کنیم و بپیچیم لای یک ب
ما کِی می خواهیم یاد بگیریم وقتی کسی قصد رفتن می کند ، تمام خاطرات و عکس ها و یاد ها و هر چه نزد ما دارد ، جمع کنیم و بپیچیم لای یک بقچه و گره بزنیم ؟
نه این که بعد بقچه را بچپانیم زیر تخت یا توی کمد ! بزنیم زیر بغلش و بگوییم: میخواهی بروی ؟ خب به سلامت.
یا این که وقتی کسی قصد آمدن ندارد بیخودی برایش خودمان را به آب و آتش نزنیم و دل بیچاره را پیشِ قدم هایی که هرگز قرار نیست با ما در مسیر زندگی هم قدم باشند سر نبریم و قربانی نکنیم ؟
این ها جُورِ عشق کشیدن نیست . این ها اسمش خود آزاری است .
#م_سرخوش
@mohsensarkhosh_khatkhatiii