…می‌دونی بزرگ‌ترین ایراد راست‌گو بودن چیه؟!

#پاراگراف


می‌دونی بزرگ‌ترین ایرادِ راست‌گو بودن چیه؟!
این‌که هیچ‌وقت، هیچ‌کس باورت نمی‌کنه و ممکن نیست حتی یک دوست هم کنارت بمونه.

#م_سرخوش
@mohsensarkhosh_khatkhatiii