چکاوک جان، نغمه‌ای سازکن. دلم گرفته است. گوشم پر از زوزه‌های بی‌امان باد بیابان است

چکاوک جان، نغمه‌ای سازکن
دلم گرفته است
گوشم پُر از زوزه‌های بی‌امان باد بیابان است
بیا مهربان، پنجره‌ای باز کن
دلم تنگ است
دنیایم همه‌اش دیوار و یکی‌دوتا خیابان است

#م_سرخوش
@mohsensarkhosh_khatkhatiii