اینجا تلاشهای ادبیام (شامل داستان کوتاه، داستانک، یادداشت، و پاراگرافهای منتخبِ کتابهایی که میخوانم) را به اشتراک میگذارم. گاهی هم موسیقیای که به دلم مینشیند. همراهیِ شما نعمتی است که شاید باور نکنید چهاندازه برایم عزیز است. @mohsensarkhosh
…بعضی از روزها دلت میخواد توی مسیر تکراری خونه تا محل کار، وقتی نشستی پشت فرمون، به جای آهنگهای انیو موریکونه و جیمز لست و ریچار
#زنگ_تفریح
بعضی از روزها دلت میخواد توی مسیر تکراریِ خونه تا محل کار، وقتی نشستی پشت فرمون، به جای آهنگ های انیو موریکونه و جیمز لست و ریچارد کلایدر من و فاستو پاپِتی و جری گُلداسمیت و خوان مارتین و جسی کوک و . . . فقط یک آهنگ از شکیرا یا پیت بول، یا اصلا ساسی مانکن گوش کنی! 😅
دلت میخواد الکی باهاش قِر بدی و بخونی!
دوست داری شیشه ی ماشین رو بیاری پایین تا باد سردِ سرد بخوره درست وسط پیشونیِ داغِ داغت. گور بابای سینوزیت هم کرده.
دلت میخواد با تمام وجود، هوای پاک رو که بارون حسابی تر و تمیزش کرده بکشی توی اعماق ریه ات. انگار ریه هات رو حس میکنی که چقدر خوشحال هستند.
بعضی روز ها دلت میخواد اصلا فکر نکنی؛ فقط با غریضه زندگی کنی.
دوست داری با همه آدم ها حرف بزنی، با همه بگی و بخندی.
اگه یک غریبه بهت سلام کرد بگی : ببببببهههههه سلااااامممممم چطوری تو؟
اینجور روزها مثل اینه که واقعا فهمیدی دنیا خیلی کوچیک تر و زودگذرتر و بیمعنی تر از اونه که بخوای باهاش بجنگی.
دلت میخواد بیای و بجای کلی اندیشه های سنگین و فخیم که دیشب توی سرت بود، همین حالِ بی وزنی و سبکبالی رو بنویسی.
منم نوشتم دیگه.😄
دوست داشتم.
دلم خواست.
#م_سرخوش
@mohsensarkhosh_khatkhatiii