کلام دوستانه:.. فرموده، و بنده را در مسیر دشوار نوشتن یاری کنید …با آرزوی بهترین‌ها برای تک‌تک شما

کلام دوستانه:

خیرمقدم می‌گویم به عزیزانی که تازه به کاغذِ خط‌خطی پیوسته‌اند، و قدردانیِ قلبی‌ام را تقدیم دوستانی می‌کنم که تا امروز مشفقانه و صبورانه، در خوبی‌ها و بدی‌های روزگار همراهم بوده‌اند.

خوبان، شما می‌توانید با استفاده از ( #داستانک ) نوشته‌های قبل را بخوانید و درصورت تمایل، نقد‌ها و نظرات خود را به آی‌دی:
@mohsensarkhosh
ارسال فرموده، و بنده را در مسیر دشوارِ نوشتن یاری کنید.

با آرزوی بهترین‌ها برای تک‌تک شما.🙏🌾