همیشه‌ام صدا نیست که حس خوب میده.. گاهی باید گوشی تو بزاری رو حالت سکوت و بگیری تو دست ات

همیشه ام صدا نیست که حس خوب میده

گاهی باید گوشی تو بزاری رو حالت سکوت و بگیری تو دست ات

اون وقت یه ویبره ی کوچیک میشه برات صور اسرافیل


....

مینا فرامرزی نژاد