-آرزوت چیه؟. +زیر بارون بغلت کنم، تو چی؟. -بارون بباره … …

-آرزوت چیه؟
+زیر بارون بغلت کنم، تو چی؟
-بارون بباره...

#ناشناس
@mohsensarkhosh_khatkhatiii