دیگ گلی.. دیگ گلی با دیگ مسی جر و بجث می‌کرد

#داستانک

دیگ گِلی

دیگ گلی با دیگ مسی جر و بجث می کرد .
دیگ گلی دیگ مسی را ترساند که او را می زند .
دیگ مسی گفت : " فرقی نمی کند که من ترا بزنم یا تو مرا ، چون این تو هستی که میشکنی ، نه من . "

نویسنده: #لئو_تولستوی

کپی شده از کانال تخصصی داستان کوتاه به نام بهشت.
@best_stories
@mohsensarkhosh_khatkhatiii