بدترین اتفاقی که در یک رابطه ممکن است بیفتد این است که کاری کنیم طرف مقابل از درست بودن و راستی خودش پشیمان بشود

بدترین اتفاقی که در یک رابطه ممکن است بیفتد این است که کاری کنیم طرف مقابل از درست بودن و راستیِ خودش پشیمان بشود. آن‌وقت هم یک رابطه را از هم پاشیده‌ایم، هم یک انسان را، و از همه مهم‌تر، راستی و درستی را محکوم به نابودی کرده‌ایم. راستی و درستی‌ای که این روزها این‌همه کم‌یاب است.

#م_سرخوش
@mohsensarkhosh_khatkhatiii