یک عمر از عشق و عاشقی نوشتند و نوشتیم. بی‌خیال … نوشتن از این چیز‌ها مفت هم نمی‌ارزد

یک عمر از عشق و عاشقی نوشتند و نوشتیم. بی‌خیال... نوشتن از این چیز‌ها مفت هم نمی‌ارزد. قلم را بگذار و کتاب و دفترت را ببند. قرمز‌ترین رژ‌لب را بردار و بیا آغوشت را باز کن. عشق را که نباید نوشت، باید لمس کرد.

#م_سرخوش
@mohsensarkhosh_khatkhatiii