- حق با تو بود

#دیالوگ_نوشت

- حق با تو بود. ولی بیا و ازش معذرت‌خواهی کن تا قضیه ختم‌ِبه‌خیر بشه.

+ تاحالا هزاربار بابت هیچی ازش عذرخواهی کردم.

- می‌دونم، تو همیشه گذشت داشتی. خب اینم بار هزارویکم.

+ ترجیح می‌دم این‌دفعه بابت اون هزاربار قبلی که ازش معذرت‌خواهی کردم، از خودم عذرخواهی کنم. هرچند این یک‌بار بیشتر از اون هزاربار قبلی برام تلخ و دردناکه.


#م_سرخوش
@mohsensarkhosh_khatkhatiii