به نظرم هر انسان عاقلی می‌داند که زندگی چیز زیبایی است، و هدف آن هم خوشبختی، و صد در صد شاد بودن

به نظرم هر انسان عاقلی می‌داند که زندگی چیز زیبایی است، و هدفِ آن هم خوشبختی، و صد در صد شاد بودن.
اما نمی‌دانم چرا فقط احمق‌ها
شاد هستند!



فرید اورخان پاموک (اورهان پاموک) تنها تُرک تبار برنده ی جایزه نوبل ادبیات (2006)

@mohsensarkhosh_khatkhatiii