بچه که هستی آرزو می‌کنی کاش زودتر بزرگ شوی و خیلی چیز‌ها را به دست آوری؛ اجازه‌ی تنهایی کوچه رفتن را، آن دوچرخه‌ی دنده‌ای نقره‌ای

بچه که هستی آرزو می کنی کاش زودتر بزرگ شوی و خیلی چیز ها را به دست آوری؛ اجازه ی تنهایی کوچه رفتن را، آن دوچرخه ی دنده ای نقره ای رنگ را، آن عروسک زیبای پشت ویترین مغازه را، شکلات های پنهان شده توی کابینت را
شجاعتِ در تاریکی تنها ماندن را . . .

اما حسابی که بزرگ شدی آرزو می‌کنی کاش بچه باشی و خیلی چیز ها را از دست بدهی؛ این همه استرس و ترس از آینده را، کابوس های تکراریِ هر شب را، کلافگی و خستگی های تکراری هر روز را، وحشت شرمنده بودن پیش بچه ات را
ترسِ در تاریکی تنها ماندن را . . .
ترسِ در تاریکی تنها ماندن را . . .
ترسِ در تاریکی تنها ماندن را . . .

#م_سرخوش
@mohsensarkhosh_khatkhatiii