شنیدن «شبت بخیر». از دو لب قشنگ تو.. شد آرزوی برده‌ام

شنیدن "شبت بخیر"
از دو لب قشنگ تو

شد آرزوی بُرده ام
به گورِ سردِ تخت خواب

امشب به من لطفی کن و
فاتحه ای نثار کن

به روحِ عاشق پیشه ام
اگر نرفته ای به خواب.


#م_سرخوش
@mohsensarkhosh_khatkhatiii