قبلا که تو هنوز نیامده بودی و من در دنیای خالی خودم تنها بودم، غروب‌های جمعه غم‌انگیز بودند …حالا که تو رفته‌ای و من با خاطراتت از

قبلا که تو هنوز نیامده بودی و من در دنیای خالیِ خودم تنها بودم، غروب‌های جمعه غم‌انگیز بودند.

حالا که تو رفته‌ای و من با خاطراتت از قبل هم در این دنیای خالی تنهاترم، غروب‌های جمعه مرگ‌انگیز شده‌اند.

کاش این‌همه چاشنیِ خاطره در این انبار مهمات دلتنگی بر روی هم انبار نمی‌کردم، تا به نگاهی و کلامی دستِ دلم بلرزد و جرقه‌ای و انفجاری و... دودمانم به آنی برود برباد.

#م_سرخوش
@mohsensarkhosh_khatkhatiii