وقتی کسی می‌میرد،

وقتی کسی می میرد،
اول و سوم و هفتم و بعدش چهل و عید اول و باز سال دیگر روز از نو.

اما تولد همدیگر را به زور تبریک می گوییم.

عجب ناشاد مردُمانیم ما.

#م_سرخوش
@mohsensarkhosh_khatkhatiii

#متن