همیشه وقتی نان می‌خریدیم می‌گفت:

#داستانک

همیشه وقتی نان می خریدیم می گفت :
_ این ها رو بزارید تو یخچال ، اون نون هایی که تو یخچاله بیارین سر سفره که خیلی بیات نشه .

گمانم آخرش هم هیچ وقت طعم نان داغ را نچشید .

#م_سرخوش
@mohsensarkhosh_khatkhatiii