🔹در زمان قاجار یک نوع مجازات بود که شخص را در برابر لوله توپ قرار میدادند و توپ را آتش میکردند که در این صورت اثری از شخص مجرم ب
🔹در زمان قاجار یک نوع مجازات بود که شخص را در برابر لوله توپ قرار میدادند و توپ را آتش میکردند که در این صورت اثری از شخص مجرم باقی نمی ماند.
▪️
▫️▪️
▪️▫▪
🌐 تاریخ شفاهی
@oralhistoryiran