🔶 در این کانال میآموزیم: 🔹آموزش نکات دستوری، ویرایشی 🔹بهبود و آموزش نامهنگاری 🔹آموزش رزومه نویسی 🔹و ... 📥 ارتباط با ما: @rastivadorosti
❌ به کسی نگوییم: «خوک کثیف!»
❌ به کسی نگوییم: «خوک کثیف!»
خوک اگر از نظر ما کثیف است، اما این حیوان برای خودش تمیز است.
اگر کسی مرتکب خلاف یا جنایتی شده، لازم نیست حتما او را به یک جانور تشبیه کنیم.
حیوانات چه گناهی کردهاند که هر روز تنفرمان نسبت به آنها بیشتر میشود؟
خود ما انسانها هستیم که مرتکب کثافتکاری و قتل میشویم.
خفاش بدبخت چه گناهی کرده بود که یک قاتل سریالی بیرحم را «خفاش شب» نامیدیم؟
سگ باوفا چه ظلمی در حق انسانها کرده که نام یک خلافکار در سریال تلویزیونی را اصغر کوپک انتخاب کردیم؟
پستی و رذالت انسان را با نسبت دادن آن به حیوانات نگونبخت، لاپوشانی نکنیم.
ما گاهی از حیوان هم بدتر هستیم.
نباید بگوییم بعضیها مانند گاو رانندگی میکنند، چون یک گاو واقعی، رانندگی نمیکند. این توهین به گاو است.
کسی که نمیفهمد، الاغ نیست.
هروقت یاد بگیریم به حیوانات احترام بگذاریم، آن هنگام به انسانهای دیگر هم احترام خواهیم گذاشت.
〰〰〰〰〰〰〰〰
🖊 پارسی را درست بیاموزیم
https://t.me/joinchat/AAAAAEGB2GsvoJEB5fYvVw
🌷🌷🌺🌺🌷🌷