✍️ کدام درست است؟ 👈 درب یا در

✍️ کدام درست است؟ 👈 درب یا در

💠 "درب" واژه‌ای عربی است به معنای دروازه‌ ابتدای شهر و محله و درهای بزرگی مثل درب‌های کاروان‌سراها و گاراژها و نباید آن را به جای واژه فارسی"در" به کاربرد.

▶️ پس نباید روی در اتاقمان بنویسیم: درب را ببندید

〰〰〰〰〰〰〰〰

🖊 پارسی را درست بیاموزیم

https://t.me/joinchat/AAAAAEGB2GsvoJEB5fYvVw
🌷🌷🌺🌺🌷🌷