🔶 در این کانال میآموزیم: 🔹آموزش نکات دستوری، ویرایشی 🔹بهبود و آموزش نامهنگاری 🔹آموزش رزومه نویسی 🔹و ... 📥 ارتباط با ما: @rastivadorosti
✍️ کدام درست است؟ 👈 درب یا در
✍️ کدام درست است؟ 👈 درب یا در
💠 "درب" واژهای عربی است به معنای دروازه ابتدای شهر و محله و درهای بزرگی مثل دربهای کاروانسراها و گاراژها و نباید آن را به جای واژه فارسی"در" به کاربرد.
▶️ پس نباید روی در اتاقمان بنویسیم: درب را ببندید
〰〰〰〰〰〰〰〰
🖊 پارسی را درست بیاموزیم
https://t.me/joinchat/AAAAAEGB2GsvoJEB5fYvVw
🌷🌷🌺🌺🌷🌷