✍️ باقی‌مانده

✍️ باقی‌مانده

💠 کاربرد واژه‌ی باقی‌مانده نادرست می‌باشد زیرا واژه‌ی باقی که از زبان عربی است به معنی مانده (ماندن) می‌باشد. بنابراین؛ معنای دقیق‌تر باقی‌مانده می‌شود: مانده مانده که حشو و نادرست است.

✅ بهتر و درست است که به جای باقی‌مانده بگوییم: مانده.
🔹به جای باقی‌مانده حساب بگوییم👈 مانده حساب

〰〰〰〰〰〰〰〰

🖊 پارسی را درست بیاموزیم

https://t.me/joinchat/AAAAAEGB2GsvoJEB5fYvVw
🌷🌷🌺🌺🌷🌷