بن_سلمان: دایه‌ام یک یهودی_اوانجلیست (یکی از گروه‌های تندروی یهودی حامی اسرائیل) بود

🔸 بن_سلمان: دایه‌ام یک یهودی_اوانجلیست (یکی از گروه های تندروی یهودی حامی اسرائیل ) بود

🔹رئیس «مرکز میراث دوستان یهود» می‌گوید ولی‌عهد سعودی به او گفته است دایه ‌ای یهودی داشته و به همین دلیل هم یهودیان و هم مسیحیان را دوست دارد.

🎯کانال دانش سیاست👇👇👇
@policypaper