«کار فلسفه، ناراحت کردن است. فلسفه حماقت را به چیزی شرم آور تبدیل می‌کند

✅"کار فلسفه، ناراحت کردن است. فلسفه ای که هیچکس را ناراحت نکند و با هیچکس ضدّیت نورزد فلسفه نیست.

کار فلسفه، آزردن حماقت است. فلسفه حماقت را به چیزی شرم آور تبدیل می کند. فلسفه کاربردی ندارد؛ جز افشاء کردن پستی های اندیشه در تمامی اشکالش."

نیچه_و_فلسفه
ژیل_دلوز

🎯کانال دانش سیاست👇👇👇
@policypaper