این کانال جهت آشنایی با مفاهیم سیاسی،اصطلاحات و واژگان سیاسی،تحلیل های روز،اخبار و هر آنچه که در حوزه سیاست می باشد ،ایجاد شده است مدیر کانال: محمد سجاد شیرودی دانشجوی دکتری جامعه شناسی ایمیل: [email protected] ارتباط با ادمین : @S_h_shirody_2018
کرونا، سلاح بیولوژیک کدخدا!
❌کرونا،سلاح بیولوژیک کدخدا!
❌اقتصاد در تلقی غیر توحیدی،مادی و لیبرالی،بهتر بگم آمریکایی،یعنی تخصیص منابع محدود به نیازهای نامحدود!
خودشون میگن:منابع جهان محدوده و جمعیت جهان زیاد پس بنابراین جمعیت کره زمین باید توسط جنگ و نامنی و تروریسم و بیماری،سارس،ابولا،کرونا،ایدز،آنفولانزا کم بشه!
این یه اصل و یک قانون نانوشته است از نظر آمریکایی ها!
از نظر بشر ملحد،کفر کیش دور افتاده از عالم وحی که تمام خلقت رو در همین جهان مادی جستجو میکنه و اعتقادی به عالم عقبا نداره طبیعی هست برای بقا اینقدر سفاک بودن! Department of Stateاصلا وزارت خارجه آمریکا اسم
هست دپارتمان ایالات ها، یعنی به طور علنی کشورهای دیگه رو ایالات های خودشون میدونن!
حالا!
🔸ویروسی منتشر شده به نام کرونا!
تبعات انتشار این ویروس چیه:
این ویروس در کشور رقیب اقتصادی آمریکا و در کوران جنگ اقتصادی تعرفه ای بین دو کشور منتشر شده.
مثال:من اگر با شما مسابقه دو ماراتن بدم،با قدرت های برابر، اگر بتونم یک ریگ کوچک بی ارزش وارد کفش شما کنم،برنده ماراتن هستم.
در خبرها بود که کارخانه تویوتا به دلیل انتشار کرونا تعطیل شد!
تعطیلی یک روز تویوتا یعنی فروش بیشتر جنرالز موتورز آمریکا!
یعنی تضمین ساخت قطعه و لوازم یدکی به مدت ۳۰ سال و ایجاد شغل برای کارگر آمریکایی!
کند شدن اقتصاد چین یعنی خرید نفت کمتر!
یعنی کاهش تقاضا،که میشه کاهش قیمت نفت!
چین نفتش رو از ایران تامین میکرد،پس یعنی کاهش درآمد ایران به موازات فشار حداکثری ترامپ!
از لحاظ روانی و رسانه ای به حاشیه رفتن شکست سنگین آمریکا در عدم پاسخگویی در موشک باران عین الاسد!
درگیر کردن افکار عمومی جهان با کرونا و غافل شدن آنها از معامله قرن!
ببینید یه ویروس کرونا چقدر در تمام شئون به آمریکا کمک کرده!
کاری هیچ جنگ و حمله نظامی نمیتونست بکنه!
هیچ رد و اثر قابل اثباتی هم وجود نداره که بگیم کار آمریکا بوده، ولی؟
کار آمریکا بوده!
🔸ببینید سیاست خارجی جهان در نبود امام معصوم اینه، رحم و مروتی در کار نیست، با بیوتروریسم با سلاح بیولوژیکی ملت ها رو میدرند اصلا نمیفهمند از کجا خوردن،مشکل ایدئولوژیک ما شخصی مثل جواد ظریف اینه که مطلقا متوجه این عمق دشمنی غرب با بشریت نیست چرا؟ چون همونجا تربیت شده!
آمریکا اینه، از نظر اینا زیباکلام و تاجزاده و دیگر اصلاح طلبان که نوکر غرب اند زیادی اند،اینا دارن منابع زمین رو مصرف میکنند باید کشته بشن،تا منابع برای شهروند آمریکایی باقی بمونه،سازمانی مثل سپا.ه اجازه این کار رو نمیده ولی باز در عمل اینا عاشق آمریکا و دنبال تصویب fatfاند و دنبال محدود کردن سپاه!
جهل تا کجا!
🎯کانال دانش سیاست👇👇👇
@policypaper