️اوانجلیست‌های تبشیری در تهران

⭕️اوانجلیست‌های تبشیری در تهران

🔹«مؤسسه عیلام ادعا می‌کند گروهی از اوانجلیست‌های آموزش دیده را برای شهادت(گفتگو و انتقال تجربیات خود به عنوان مسیحی) در تهران سامان‌دهی کرده است.این گروه هفته ای یکبار مراسم دعا برگزار می‌کنند و با برنامه‌ریزی سعی دارند اناجیل فارسی و فیلم عیسی مسیح را در مناطق شلوغ تهران توزیع کنند.گروه در پارک‌های پرجمعیت فعالیت می‌کنند تا تعداد بیشتری را تحت تأثیر قرار دهند.گروه برای این منظور آموزش دیده‌اد؛چرا که به ادعای رسمی مؤسسه_عیلام در اماکن شلوغ،پلیس‌های مخفی وجود دارند و این مسئله تبشیر را با خطر مواجه می‌کند.»(1)

📚1.جابرمرادی،علی،سازمان‌های تبشیری-صهیونیستی،تهران،گاهان،1394،ص29.

🎯کانال دانش سیاست👇👇👇
@policypaper