‍ 📝استادیار دانشگاه تهران:. در انگلیس بیش از ۴هزار آقازاده

‍ 📝استادیار دانشگاه تهران:
در انگلیس بیش از ۴هزار آقازاده
در حال تحصیل هستند.

استادیار دانشگاه تهران گفت: در انگلیس بیش از ۴هزار آقازاده در حال تحصیل هستند.
عمده آنها به کشور بازمی‌گردند و سهم‌خواهی می‌کنند، حضور پررنگ این آقازاده‌ها در ارکان تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی، بحران‌ساز می‌شود. این یکی از مشکلاتی است که در کشور اصلاً دیده نمی‌شود و آن را نقد نمی‌کنند.
🖌به گزارش «انتخاب»، اکبر ولی‌زاده استادیار دانشگاه تهران گفتند یک نسلی از آقازاده‌‌ها در ایران وجود دارند که نه سواد خاصی دارند و نه توان مدیریتی، اما خواهان سهم مدیریتی هستند و به مسؤولیت‌های جزئی نیز راضی نیستند.
اکنون عده‌ای از آنها برخی از مناصب را گرفته و در سیستم مشغول به کار هستند. یک بدنه عظیمی از آقازاده‌ها در بدنه مدیریتی کشور در حال فعال شدن است که مطالبه‌گر هستند اما توان مدیریتی ندارند.
بخشی از این به‌هم‌ریختگی در نظام مدیریتی، تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی در ساختار، به خاطر همین آقازاده‌هایی است که در سیستم حضور دارند.
https://t.me/bistoon_IT