📢اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران برگزار می‌کند

📢اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران برگزار می‌کند
▪️نشست مذاکره مستقیم و رو در رو بین اعضای اتاق و جوانان و فعالان دارای ایده

🔺به اطلاع می‌رساند اتاق تهران روز چهارشنبه مورخ 29 شهریور ماه سال جاری، نشستی برای مذاکره مستقیم و رو در روی اعضای اتاق و جوانان و فعالان دارای ایده، نوآوری و فناوری در سالن طبقه دوم ساختمان شماره یک اتاق تهران برگزار می‌کند.

🔺در این نشست اعضای اتاق و جمعی از فعالان استارت‌آپی که در زمینه‌های بازاریابی دیجیتال، تجارت الکترونیک، خدمات اپلیکیشن موبایل و وب‌سایت فعالیت دارند در باب آشنایی با فناوری‌های و رویکردهای نوین در کسب‌وکار با یکدیگر دیدار و گفت‌وگو می‌کنند.

🔺اعضای محترم اتاق تهران و فعالان اقتصادی علاقمند می‌توانند برای حضور در این نشست تا روز دوشنبه 27 شهریور ماه با مرکز تماس اتاق تهران به شماره چهار رقمی 1866 تماس بگیرند تا متعاقباً از آنها برای نشست دعوت به عمل آید.

http://www.tccim.ir/annboard.aspx?id=2186