با هیچکس نبودن؛ بهتر از بودن با فردی بی لیاقت است گاهی آنهایی که انفرادی پرواز می‌کنند قویترین بال‌ها را دارند … ویکتور هوگو

با هیچکس نبودن ؛ بهتر از بودن با فردی بی لیاقت است گاهی آنهایی که انفرادی پرواز می کنند قویترین بال ها را دارند.

ویکتور هوگو

@politicalculture