به یاد بسپار،.. هیچکس بر دیگری برتری ندارد،. مگر به «فهم و شعور» …مگر به «درک و ادب» …

به یاد بسپار،

هیچکس بر دیگری برتری ندارد ،
مــــــــگر به " فهم و شعور " ..
مــــــــگر به " درک و ادب " ...

آدمی فقط در یک صورت حق دارد به دیگران از بالا نگاه کند، و آن هنگامی است که بخواهد دست کسی را که بر زمین افتاده بگیرد و او را بلند کند!

و این قدرت تو نیست ؛
این " انسانیت" است.

@politicalculture