گامی به سوی دوستی و زندگی متعالی شهروندی در جامعه ایرانی با رعایت قوانین و مقررات دولت ج. ا. ایران
به یاد بسپار،.. هیچکس بر دیگری برتری ندارد،. مگر به «فهم و شعور» …مگر به «درک و ادب» …
به یاد بسپار،
هیچکس بر دیگری برتری ندارد ،
مــــــــگر به " فهم و شعور " ..
مــــــــگر به " درک و ادب " ...
آدمی فقط در یک صورت حق دارد به دیگران از بالا نگاه کند، و آن هنگامی است که بخواهد دست کسی را که بر زمین افتاده بگیرد و او را بلند کند!
و این قدرت تو نیست ؛
این " انسانیت" است.
@politicalculture