دنیا پر از تباهی است،. نه به خاطر وجود آدمهای بد،. بلکه به خاطر سکوت آدمهای خوب … …

دنیا پر از تباهی است،
نه به خاطر وجود آدمهای بد،
بلکه به خاطر سکوت آدمهای خوب ...



ناپلئون بناپارت

@politicalculture