نشانه یک انسان رشد نیافته. این است که می‌خواهد شرافتمندانه. برای هدفی بمیرد

نشانه یک انسانِ رشد نیافته
این است که می خواهد شرافتمندانه
برای هدفی بمیرد
ولی نشانه ی یک انسان رشد یافته
این است که می خواهد
برای یک هدف، متواضعانه زندگی کند.


@politicalculture