گامی به سوی دوستی و زندگی متعالی شهروندی در جامعه ایرانی با رعایت قوانین و مقررات دولت ج. ا. ایران
پس ازانقلاب زندانی بودم. ترانه: ایران ای سرای امید، در زندان پخش شد. زدم زیر گریه
پس ازانقلاب زندانی بودم
ترانه : ایران ای سرای امید، در زندان پخش شد
زدم زیر گریه
یکی پرسید چرا گریه میکنی؟
گفتم : شاعر این ترانه منم
هوشنگ ابتهاج
@politicalculture