پس ازانقلاب زندانی بودم. ترانه: ایران ای سرای امید، در زندان پخش شد. زدم زیر گریه

پس ازانقلاب زندانی بودم
ترانه : ایران ای سرای امید، در زندان پخش شد
زدم زیر گریه
یکی پرسید چرا گریه می‌کنی؟
گفتم : شاعر این ترانه منم

هوشنگ ابتهاج

@politicalculture