✍️ دعاى سال جدید-دعاى احساسهاى فطیر شده🚲.. 🔷خدایا در سال جدیدى که میاد. کمکى کن که احوال من:

✍️ دعاى سال جديد-دعاى احساسهاى فطير شده🚲

🔷خدايا در سال جديدى كه مياد
كمكى كن كه احوالِ من:

✔️حكايت اون كودكى "نباشه" كه دلش دوچرخه مى خواست،
ولى،
وقتي گيرش اومد، كه ديگه براش مزه نداشت؛
🚲

✔️حكايت اون پدر مستاجرى نباشه، كه خونه دار شد
ولى،
وقتي گيرش اومد كه ديگه دوران خوشمزه ى زندگيش و كودكى بچه هاش، سپرى و تموم شده بود؛
🏠

✔️قصه ى ما و دوست داشتن هامون رو، نگذار قصه شهريار و عشق قديم اش بشه
كه "آمدى جانم بقربانت ولى حالا چرا؟ "

✔️خدايا ميدونيم كه هر چه "دل" خواست، نبايست بشه، ولى در جريان زندگى، نگذار نيازها و خواسته هامون وقتي كه "بيات"شد، برآورده بشه؛
احساس
يك موجودِ زنده است. نگذار فطير بشه؛

✔️خدايا؛ كاش بشه اون وقتى كه كسى دوچرخه مى خواهد، همون حدودها گيرش بياد . نه دَه پانزده سال بعدش

✔️خدايا سر و كار ما رو با لوتى ها و مشتى ها بنداز؛ نه با بخيل ها و دقيق ها

✔️خدايا ميگن دمِ سال نو بايد دعا كرد. خدايا
عمرِ ما را، مهلتِ امروز و فرداىِ تو نيست/
من كه يك امروز، مهمانِ تو اَم، فردا چرا؟! #شهريار


‏https://t.me/solseghalam
◾️◾️◾️◾️

عيد بر همه دوستان مبارك باد
احساس هاتون، روشن و باطراوت
چشمهاتان پر برق
جيبهاتان پر پول
گوشهايتان پر موسيقي باد

ايام به كام
گرين ويل-كاروليناى جنوبى