✍️ایراد فنى مهندسان ژاپنى به ساخت برج میلاد …🔹چندسالى هست که هر از گاهى، یک متن بى نام و نشان (بى صاحب) درباره ایراد مهندسان ژاپنى

✍️ايراد فنى مهندسان ژاپنى به ساخت برج ميلاد


🔹چندسالى هست كه هر از گاهى، يك متنِ بى نام و نشان (بى صاحب) درباره ايراد مهندسان ژاپنى به ساخت #برج_ميلاد تهران، از اين سو و آن سو "فوروارد" مى شود؛ (قدرى عجيب هست كه متوقف نمى شود گردشِ اين متن!) . مدتى است كه مجددا در گروه هاى تلگرامى اين متن به اشتراك گذاشته مى شود. ذيلا يادداشتى هست كه چند سال پيش در ژاپن در اين باره در خبرآنلاين نوشتم🔻

✔️از متن :

"چندین نوبت از برج مخابراتی قدیم توکیو ( Tokyo Tower) و برج مخابراتی جدید توکیو (Sky Tree) بازدید کرده و تا قبل از این بازدید ها به عنوان کسی که حضور کوچکی در روند احداث برج میلاد داشته ، فلسفه احداث برج مخابراتیِ "دوم" در کلان شهر توکیو [که یک برج مخابراتی داشت] همیشه برایم محل سوال بود ..."🔻

https://www.khabaronline.ir/detail/261992/weblog/eslami

@solseghalam