یادداشت های محمدرضا اسلامی- - - - - - - - -در ادامۀ یادداشت های ژاپن و وبلاگ ارزیابی شتابزده؛ اینجا تلاشی است برای دیدن آمریکا و ثبت مشاهدات. تحلیل و مقایسه الگوی توسعه هر دو کشور آمریکا و ژاپن و مستندنگاری ها، در حد امکان.ارتباط :
«یک جنگ تمام عیار». (مرور گزارشهای امروز سی. ان
"یک جنگ تمام عیار"
(مرور گزارشهای امروز سی. ان. ان)
اغراق نخواهد بود اگر بگوئیم که یک جنگ تمام عیار در این روزهای پایانیِ باقیمانده تا انتخابات در جریان است و البته متاسفانه این روزها بحث ها به نازل ترین سطوحی رسیده که شاید هرگز برای سرنوشت یک کشور متصور نبود. سی. ان. ان [که رسماً به ارگان هیلاری تبدیل شده]، قطاری از بانوانی را ردیف کرده که هر یک مدعی است ترامپ در روزی روزگاری عنایتی و تفقدی به او داشته است و بیرحمانه میزگردها و نشست ها در این باب برگزار می کند.
ذیلا گزیده گزارش های امروز سی. ان. ان که اگر مجالی فراهم شود در روزهای باقیمانده نیز، هر روز خلاصه ای از مباحث را در کانال مرور خواهیم کرد.
ویدئوی یک- امروز در سینسیناتی. گزیده پاسخ ترامپ به داستان جدید مربوط به مشکل اخلاقی اش در سال 1979 (!؟) [که مدعای خانمی هفتاد و چهار ساله است]. می گوید این داستان جدید ساختگی ( Fabricated) و تخیلی ( Fiction) است و به موقع به حساب خبرنگارانی که این داستان دوم را علم کرده اند خواهم رسید (at appropriate time). بخشی از پاسخ خبرنگارها را هم می شنویم.
ویدئوی دو و ویدئوی سه- صحبت های امروز میشل اوباما که تمام قد وارد این معرکه شده [و به رغم سخنوری اش، امروز ] با صدایی لرزان در نیوهمپشیر سخنرانی کرد با این مضمون که: "نگران بچه هایمان هستم که وقتی تلویزیون را باز می کنند و این حرفها را می شنوند... نتیجه این انتخابات پیامی است برای فرزندانمان."
"This is not normal.This is not politics as usual. This is about right and wrong. Enough is enough."
ویدئوی چهار- خبرنگار سی. ان. ان به میان طرفداران ترامپ رفته در فیلادلفیا و از خانم ها می پرسد "آیا با وجود آنچه از روز جمعه تا حالا شنیده اید باز هم به ترامپ رأی می دهید؟" و آنها می گویند بله چون هیلاری کلینتون همه ی حرفهایش دروغ است. Fruad است .
[کیفیت ویدئوی دو به بعد بهتر است]
*پ.ن. برایم سؤال است که آیا میشل امروز نگران پیچ تلویزیون شده است؟ من که برای خاطر بچه از یکسال و نیم و پیش و قبل از ظهور دانلد هم تلویزیون در خانه نگذاشته بودم. پیچش امروز عوض شده؟
Telegram.me/solseghalam