کانالی برای تاریخ، تفکر و تمدن
✳️🔴 سیاستمداران امریکایی پس از کنار رفتن از قدرت چه میکنند …؟!
✳️🔴 سیاستمداران امریکایی پس از کنار رفتن از قدرت چه می کنند...؟!
✅چیزی که سیاستمداران ایرانی باید یاد بگیرند⬇️⬇️⬇️
🔶 بیل کلینتون: تاسیس بنیاد کلینتون برای پرداختن به مشکلات #جهانی، با هدف #تقویت_وجهه_امریکا در چشم مردم کشورهای مختلف از طریق دیپلماسی عمومی و انجام کارهای عام المنفعه، خیریه، آموزش و.. در #داخل امریکا
🔶 ریگان: تاسیس بنیاد ریگان برای حفظ آرمان های و #ارزشهای_امریکایی!
🔶 جرج بوش پدر: ایجاد یک بنیاد مرکز ریاست جمهوری بوش. دارای #کتابخانه عظیم و چند انستیتوی #تحقیقاتی (مربوط به اقتصاد، داد و ستد، سیاست عمومی، تحقیقات مستقل از وقایع مهم سیاست خارجی و..)
🔶 کاندولیزا رایس: به دانشگاه بازگشت و به #شورای_روابط_خارجی پیوست.
(شورای روابط خارجی، سازمان نیمه سرّی و پر نفوذ ترین گروه سیاسی در آمریکا که اعضای اصلی آن متشکّل از حدود 1500 نفر از #نخبه ترین سران حکومت، بنیادها ، بانک داران، دانشگاهیان و سران رسانه های عمومی هستند.
🔶 مادلین آلبرایت: به دانشگاه جرج تاون رفت و در #شورای_روابط_خارجی و مرکز #بروکینگز مشغول به کار شد
(بروکینگز از تأثیرگذارترین نهادهای فکری - سیاسی امریکا و اتاق فکر حزب #دموکرات، بشمار میرود. نهادی که مروج سیاست «تحریم و مجازات» علیه کشورهای مخالف امریکاست!)
#اقتباس_از_کانال_راهبری
@tamadone_novine_islami
https://telegram.me/tamadone_novine_islam